Ta spletna stran uporablja piškotke. · Kaj so piškotki? Sprejemam

Življenjske zgodbe

Blagovna znamka TENA pri načrtovanju izdelkov in storitev za potrebe uporabnikov, uporablja dragocene življenjske zgodbe. Sodelujemo s posamezniki, negovalci in zdravstvenimi delavci za zagotovitev visokokakovostnih rešitev.

Neposredne izkušnje s partnerstvom z SCA

Kaj drugi menijo o našem medsebojnem partnerstvu? To partnerstvo ne prinaša le izboljšav v delovnem okolju, ampak hkrati pomeni tudi znižanje stroškov in več časa za boljšo nego.

Oglejte si dokaze

Študije primerov TENA

Izboljšana nega

»Naše partnerstvo s podjetjem SCA ponuja resnične prednosti in zagotavlja boljšo oskrbo naših oskrbovancev.«

Študije primerov TENA

Skupna vizija

»Občutek skupnih ciljev je med najbolj pozitivni vidiki našega sodelovanja z družbo TENA.«

Študije primerov TENA

Pozitiven vpliv

»TENA je resničen vir navdiha. Imajo tako pozitiven odnos, ki navdihuje naše osebje.«

Študije primerov TENA

Priznanje

Imamo dober partnerski odnos z družbo TENA, kar je glavni razlog za izjemno uspešnost naše inkontinenčne oskrbe. Predstavniki družbe TENA nas redno obiskujejo in zagotavljajo usposabljanje za naše osebje.

Susanne Birgersson,
Vodja enote, Švedska

Film o partnerstvu

»S sodelovanjem s podjetjem  SCA smo dobili veliko novih zamisli o vseh vidikih nege starejših oseb.«

Študije primerov TENA

Boljše medsebojno sodelovanje

»TENA je veliko pripomogla k boljši komunikaciji znotraj naše ekipe.«

Študije primerov TENA

Dokazane prednosti

Pomagamo vam najti in uvesti pravo rešitev za vaše negovalno okolje, pri čemer podpiramo trajne izboljšave vašega delovnega okolja.

Študije primerov TENA
44 %

Pravi izdelki in prilagojeni postopki so zmanjšali število z inkontinenco povezanih nalog, zaradi česar imajo negovalci 44 % več časa za zagotavljanje boljše nege. [1]

47 %

Izboljšana vpojnost izdelkov in izdelki za nego kože 3 v 1 izboljšajo udobje uporabnikov in zmanjšajo težave s kožo do 47%. [2]

TENA je pomagala pri zmanjšanju težav zaradi uhajanja

V domu starejših občanov (Calgary, Kanada) so se odločili, da bodo izbrali dobavitelja, ki ne dobavlja izdelkov TENA. Svojo odločitev so utemeljili zgolj z argumentom ugodnejše cene. Vendar so zaradi te spremembe nastali neželeni stroški, skupaj z neprijetnim vonjem po urinu. Ko so v domu starejših občanov uporabljali izdelke TENA, ni bilo čutiti neprijetnega vonja po urinu. Uprava doma je pozvala dobavitelja izdelkov TENA, da predstavi svoj pristop, ki je osredotočen na oskrbovance.

Študije primerov TENA

Situacija

  • Iztekanje je težava

  • Osebje je porabilo veliko časa za menjavo izdelkov, večinoma zaradi iztekanja in neustreznega prileganja konkurenčnih izdelkov.

  • Zaradi prekomernega  iztekanja je bilo treba pogosteje prati perilo

  • Nega kože ni bila tako učinkovita in uporabiti so morali veliko različnih negovalnih izdelkov

Priporočene spremembe

  • Izbira izdelkov in toaletni trening so prilagojeni posamezniku, ko je to mogoče 

  • Dodatno usposabljanje osebja za najboljšo oskrbo. Termin večerne menjave je bil prestavljen z 19:00 ure na čas med 22:00 in 0:00, kar zahteva sodelovanje večernega in nočnega osebja.

  • Spremljanje iztekanja v dvotedenskem obdobju za vse tri izmene

  • Za razumevanje učinka na delovni proces smo izmerili in zabeležili pretečeni čas pri zamenjavi izdelkov.

  • Uvedba izdelkov TENA za nego in čiščenje kože (TENA Wash Cream in TENA Shampoo & Shower)

  • Uprava je imela ključno vlogo pri podpori zahtev osebja po spremembah

 Z uvedbo najboljših praks za spodbujanje kontinence, osebno higieno in prilagojeno izbiro izdelkov so v socialno varstveni ustanovi dosegli:

Ključne prednosti

  • Večja mera zadovoljstva med osebjem in oskrbovanci

  • Boljši odnosi z družinami 

  • Znatno zmanjšano iztekanje

  • Izboljšave v skupnem proračunu za obvladovanje inkontinence

  • Manjša poraba časa, namenjenega delu v zvezi z inkontinenco, kar negovalcem daje več časa za boljšo oskrbo

  • Izboljšanje zdravja kože oskrbovancev z resnimi kožnimi obolenji

  • Manjša potreba po izdelkih za nego kože. V povprečju so iz sob oskrbovancev z njihovo odobritvijo lahko odstranili vsaj pet izdelkov za nego kože.

c-107_two-thirds_quotation_227'228.png
93 % osebja meni, da  zaradi izdelkov TENA posvetijo več svojega časa oskrbovancem.

Dom starejših občanov, Calgary, Kanada

TENA za domove za ostarele

TENA za domove za ostarele

Naši izdelki izpolnjujejo potrebe vaših oskrbovancev in osebja ter zagotavljajo najboljšo kakovostnejšo nego.

TENA za lekarne

TENA za lekarne

Ponujamo širok nabor izdelkov in podpore, ki vam bodo pomagali izpolniti potrebe vaših strank in razširiti vaše poslovanje.

TENA za ponudnike zdravstvenih storitev

TENA za ponudnike zdravstvenih storitev

Pri TENA ponujamo prilagojeno podporo in nasvete, s katerimi zagotovimo, da lahko naše izdelke vsakič brez skrbi uporabite za katerega koli od vaših bolnikov.

Reference

1Arhivski podatki SCA: Statistični podatki temeljijo na povprečnih odstotkih izmed 85-181 študij primerov TENA po vsem svetu, večinoma v Evropi, pa tudi v ZDA, Kanadi in na Kitajskem. Rezultati se spreminjajo glede na države in domove starejših občanov, saj so odvisni od okoliščin v posameznih domovih starejših občanov pred uvedbo TS. 2011-13. 
2Arhivski podatki SCA: Povprečni odstotek na osnovi 181 študij primerov TENA po vsem svetu, večinoma v Evropi, pa tudi v ZDA, Kanadi in na Kitajskem. Rezultati se spreminjajo glede na države in domove starejših občanov, saj so odvisni od okoliščin v posameznih domovih starejših občanov pred uvedbo TS. 2011-13. Stroški z upravljanjem inkontinence, izmerjeni v rešitvah TENA, so: poraba izdelkov, nega kože, pranje perila in stroški odlaganja odpadkov.