Ta spletna stran uporablja piškotke. · Kaj so piškotki? Sprejemam

Naraščajoča potreba po skrbi za kontinenco

Blagovno znamko TENA sestavljajo najboljši izdelki in veliko uporabnega znanja, vse to pa želimo ponuditi tudi lekarnam. Skratka, želimo vam pomagati pri delu z bolniki, tako da boste izboljšali kakovost njihovega življenja in zadovoljstva nasploh.

Z izdelki blagovne znamke TENA in svojimi nasveti ter podporo v lekarni lahko znatno izboljšate kakovost življenja strank, hkrati pa okrepite njihovo zvestobo.

Dobrodošli na vašem spletnem portalu – viru vseh informacij, povezanih z blagovno znamko TENA. Našli pa boste še veliko več. Poiščite informacije o inkontinenci, o tem, kako se pogovoriti z uporabniki izdelkov za obvladovanje inkontinence in njihovimi sorodniki, ki jih negujejo, kako dobro svetovati in okrepiti moč lastne blagovne znamke.

Ali ste vedeli?

Četrtina moških nad 40 let [1] in žensk nad 35 let [2] izkusi uhajanje urina. Ta delež se zvišuje, saj se delež starostnikov veča. To je velik del vaših strank. Številnim med njimi se je nerodno pogovarjati o težavah z inkontinenco in ne uporabljajo ustrezne zaščite.[3-5] 

To pomeni, da prilagodijo svoj življenjski slog svojim težavam, kar vpliva na njihovo samozavest in kakovost življenja.[6] Skupaj lahko spremenimo to dejstvo. 

Pri družbi TENA imamo več kot 50 let izkušenj s skrbjo za kontinenco in smo predani spodbujanju pogovora o tej temi. Lahko vam na pravi način pomagamo najti prave izdelke za vsako stranko. 

S celovitimi orodji za usposabljanje in podporo, ki vam pomagajo vzpostaviti stik s strankami, ter inovativnim naborom izdelkov, ki izpolnjujejo vse potrebe, je  TENA vaš partner pri zagotavljanju skrbi za kontinenco, ki bo resnično spremenila stvari.

Inovativne novice družbe TENA

TENA Lady Pants

TENA Lady Pants imajo nov, ženstven potisk, zato so med našimi dosedanjimi izdelki še najbolj podobne običajnemu spodnjemu perilu. TENA Lady Pants ponujajo trojno zaščito pred uhajanjem, neprijetnim vonjem in vlago, zato ženske ostanejo suhe ter se počutijo varno in samozavestno.
Več kot dvakrat toliko žensk je izbralo naše nove hlačke TENA Lady.[6]

Preberite več o tem izdelku

Hlačke TENA Lady

TENA Slip in TENA Comfort s ConfioAir™

TENA razume izzive ohranjanja zdrave kože. Inovativni novi izdelki TENA Slip in TENA Comfort s ConfioAir™ v celoti prepuščajo zrak, poleg tega pa so varni, udobni in nežni do kože. 88 % vseh negovalcev je opazilo izboljšanje stanja kože ob uporabi izdelkov TENA Slip s ConfioAir™. [4]

Preberite več o tem izdelku

TENA Slip in TENA Comfort s ConfioAir™

Hlačke TENA

Hlačke TENA so zasnovane tako, da zagotovijo občutek varnosti pri uporabnikih tudi ob zmernem do večjem uhajanju urina, poleg tega pa jih nosite kot običajno spodnje perilo in so hkrati udobne in varne. Tehnologija FeelDry™ hitro vpije veliko količino urina v jedro izdelka in proč od kože, s čimer znatno zmanjša tveganje kožnih izpuščajev in vnetij.

Preberite več o tem izdelku

Hlačke TENA

TENA za lekarne

Storitve za lekarne

Naša obsežna podpora usmerja stranke k vam, hkrati pa zagotavlja izdelke in znanje za izpolnitev njihovih potreb.

Celovita ponudba izdelkov TENA

Širok izbor naših inovativnih izdelkov vam omogoča izpolnjevanje potreb posameznih strank.

Spirala TENA Professional

Reference

1Irwin DE et al. Ocena globalne razširjenosti simptomov v spodnjem urinarnem traktu, prekomerno aktivnega sečnega mehurja, urinske inkontinence in obstrukcija pri izhodu iz mehurja. BJUI 2011; 108:1132-1139.
2Abrams et al. Incontinence, 5. izdaja 2013. 5. Mednarodno posvetovanje o inkontinenci. Pariz. Februar, 2012.
3Občutki ob pogovoru s sorodniki in/ali prijatelji o nenadnem uhajanju urina; IPSOS Brand tracking, uporabniki, stari od 35 do 45 let, ZDA, FR, NEM 2010.  
4SCA študija 2013, moški nad 40 let, VB, ZDA, NEM, IT, MEH, RU, metodologija samoporočanja, podatki v arhivu, ni objavljena.
5Druge rešitve vključujejo ženske higienske vložke in izdelke, zdravila, kirurške posege, dodajanje robčkov in improviziranih materialov v spodnje perilo, brez rešitve; IPSOS Brand health tracking, uporabniki, stari od 35 do 45 let, ZDA, FR, VB, NEM, 2010. 
6Odbor za promocijo kontinence ICS. Svetovni teden kontinence. Na voljo na:http://www.ics.org/committees/continencepromotion/wcw