Vaša predvidena lokacija: <country>

Pojdite na spletno mesto TENA vašega tržišča za lokalne informacije.

Da se izognete uhajanju, izvajajte Keglove vaje

Tekačica s slušalkami preverja, koliko je ura na svoji ročni uri

Najbolj učinkovit trening

Ali ste vedeli, da lahko s samo petimi minutami treniranja mišic medeničnega dna na dan znatno zmanjšate inkontinenco ali pa jo celo odpravite? Ko se jih naučite, jih lahko delate kjerkoli in kadarkoli. Nikoli ni prepozno, da začnete.
 
Treniranje mišic medeničnega dna po korakih:
 
  • Vaje začnite v leže. Tako boste lažje stiskale. 
  • Mišice izolirate, tako da stiskanje začnete okrog ritnika. Nato nadaljujte s stiskanjem v okolici vagine in uretre. Še naprej stiskajte, tako kot da bi hotele nekaj zadržati v vagini. Ritne in stegenske mišice morajo biti sproščene. Stiskajte dve sekundi in nato sprostite za dve sekundi. Ponovite tolikokrat, kot lahko.
  • Močno stiskanje. Mišice medeničnega dna stisnite, kolikor gre. Zadržite za pet sekund. Sprostite za pet sekund. Ponovite 5 do 10-krat. 
  • Vzdržljivostno stiskanje. S srednjo močjo stiskajte, kolikor dolgo lahko. Stiskanje poskušajte zadržati 60 sekund. To vajo opravite po vsaki seji močnega stiskanja. 
  • Hitri stiski. Dve sekundi stiskajte na vso moč. Nato sprostite za dve sekundi. To vajo izvajajte 5 do 10-krat na dan in vsakič, ko čutite, da boste kihnili, zakašljali ali se zasmejali. 

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.