Razdelek »Telesne vaje«

Vježbe za mišiće dna zdjelice

Kliknite tukaj

Dobro je, da vaje za krepitev mišic medeničnega dna niso podobne običajni telovadbi. Z njimi boste preprosto in udobno ponovno okrepili življenjsko pomembne mišice brez odvečnega potenja. (Verjemite nam, čisto brez potenja.) Ne pozabite, da ljudje okoli vas ne vidijo vaših mišic medeničnega dna, zato nihče ne more opaziti, kdaj delate te vaje. To pomeni, da te vaje lahko izvajate kjer koli: na avtobusu, v pisarni ali v udobnem naslonjaču med gledanjem televizije.

Kako vam pomagajo vaje za krepitev mišic medeničnega dna ?

Če imate stresno ali mešano inkontinenco (če želite izvedeti več o tem, si oglejte razdelek »Oblike inkontinence«), vam bodo te vaje zelo pomagale. Pravzaprav je kar do 70 odstotkom ljudi s stresno inkontinenco uspelo izboljšati svoje zdravstveno stanje. Uspelo jim je, ker so okrepili mišice, ki podpirajo mehur, poleg tega pa (to je še dodatna prednost teh vaj) so okrepili tudi svoje trebušne mišice. Še več, za doseganje dobrih rezultatov ni treba, da ste v najboljših letih. Tudi ženske v sedemdesetih in osemdesetih letih svojega življenja lahko izboljšajo znake tovrstnih težav, zato z vajami ne odlašajte. Ne pozabite pa, da morate vaje vztrajno delati, če želite doseči izboljšanje.

Začnite zdaj

Če si želite ogledati vodnik, ki vas korakoma vodi po vajah za krepitev mišic medeničnega dna, kliknite tukaj.