Inkontinenca – Uvod

Eden od štirih moških, starejših od 40 let*, se sooča z uhajanjem urina. Uhajanju urina lahko rečemo tudi inkontinenca. Če si želite najti rešitve, morate izvedeti več o inkontinenci.

Eden od štirih moških se sooča z uhajanjem urina

Najpogostejše vrste inkontinence

Obstajajo številne različne vrste inkontinence. Med najpogostejšimi so urgentna inkontinenca ter kapljanje urina po uriniranju in stalno kapljanje urina. Pogosto pride tudi do kombinacije dveh vrst inkontinence. Druge vrste inkontinence so še pretočna in stresna urinska inkontinenca. Če želite ugotoviti, s katero vrsto inkontinence se soočate, se posvetujte z zdravnikom, ki vam bo pomagal izbrati pravilno zdravljenje. Posvet z zdravnikom vam bo pomagal ugotoviti prave vzroke zanjo in bo izključiti morebitne stranske učinke drugih bolezni.

Urgentna urinska inkontinenca

Urgentno inkontinenco spoznamo po hudi potrebi po uriniranju brez predhodnega razloga zanjo. Povzročijo jo lahko številni dejavniki. Eden od glavnih vzrokov je prevelika aktivnost mišic zapiralk, zaradi katere lahko pride do nehotenih krčev teh mišic. Ob tem možgani prejmejo sporočila, zaradi katerih dobite občutek, da morate na malo potrebo. V nekaterih primerih do tega pride zaradi draženja mehurja zaradi vnetja ali ledvičnih kamnov. Včasih se razvije kot dodaten zaplet pri nevrološki ali z možgani povezani bolezni (kap, Parkinsonova bolezen ali multipla skleroza).

Stresna urinska inkontinenca

Stresna inkontinenca se nanaša na nehoteno uhajanje urina zaradi napora, kašljanja, smejanja ali kihanja. Mišice medeničnega dna in vezi, ki podpirajo mehur, so prešibke, da bi lahko zadrževale urin. Do te vrste inkontinence v glavnem prihaja pri ženskah, pri moških pa se razvije po operaciji na prostati.

Kako izboljšati svoje stanje

Nadzor mehurja lahko izboljšate na več načinov. Vaje za krepitev mišic medeničnega dna in nekatere spremembe v prehranjevanju sta na primer dva taka primera. Če želite spet pridobiti nadzor, se posvetujte s svojim zdravnikom, tako boste našli najboljšo rešitev zase.

Prav tako lahko pregledate naše strani z vajami, nasveti in namigi.

* Glede na anketo, ki jo je družba SCA izvedla leta 2012 med moškimi, starejšimi od 40 let, v ZDA, Združenem kraljestvu, Nemčiji, Italiji, Rusiji in Mehiki. Arhivski neobjavljeni podatki.

How to get better

There are different ways to improve your bladder control. Diagnosing and treating an enlarged prostate is one of the most important. Doing pelvic floor exercises and restricting your intake of alcohol and caffeine are two more examples. The best way to start regaining control is to consult your doctor so that you can find the best solution for your specific situation.

You can also find more helpful tips and advice as well as useful exercises on our website. 

Choosing the right product

Knowing which products work best for you is crucial. Over the years we’ve helped millions of men worldwide manage their incontinence and feel in control. You can join them by simply choosing the right absorbent product for your needs. 

* Based on survey conducted by Essity in 2012, with men over 40 in the US, UK Germany, Italy, Russia and Mexico. Data on file not published.

Povezani članki

Inkontinenca – Uvod

Eden od štirih moških, starejših od 40 let*, se sooča z uhajanjem urina. Uhajanju urina lahko rečemo tudi inkontinenca. Če si želite najti rešitve, morate izvedeti več o inkontinenci.

Vaje za krepitev mišic medeničnega dna

Nadzor mehurja lahko izboljšate tudi z ustreznimi vajami. Vaje za krepitev mišic medeničnega dna, znane tudi kot Keglove vaje, vam lahko pomagajo pri preprečevanju, zmanjševanju ali nadzorovanju vaših težav z uhajanjem urina.