Vaša predvidena lokacija: <country>

Pojdite na spletno mesto TENA vašega tržišča za lokalne informacije.

Brezplačen vzorec TENA Naročite brezplačne vzorce Naročite že danes

Kako se manj obremenjevati

Ženska se sprošča in posluša glasbo – namigi za obvladovanje stresa pri negi

6 enostavnih načinov za zmanjšanje stresa.

Če želite ustrezno skrbeti za bližnjega, je pomembno, da najprej poskrbite zase.  Bodite pozorni na zgodnje znake stresa in jih hitro odpravite, da boste boljši negovalec.
 
Spodaj je šest različnih stvari, ki jih lahko storite, da zmanjšate stres. Poskusite jih vključiti v vsakodnevno nego in spremljajte rezultate.
1. Skrbnost

Negovanje je precej težko. Lahko vas izčrpa, zaradi česar občutite stres in tesnobo. Na srečo je na voljo učinkovito, naravno zdravilo: skrbnost.

Skrbnost pomeni, da vsak trenutek v celoti izkusite. Zavedajte se svojega dela in okolice ter ohranjate čuječnost. Prav tako se zavedate lastnih misli in čustev, vendar se jim ne pustite zavesti. Počutite se mirni in neobremenjeni. 

Skrbnosti se lahko naučite s samo petimi do desetimi minutami vsakodnevnih vaj. V bistvu pri vaji samo mirno in tiho sedite ter spremljate lastno dihanje.

Obstajajo celo aplikacije za pametne telefone, ki spodbujajo skrbnost in vam pomagajo natrenirati možgane. Opazili boste, da se kakovost nege izboljša, če ste bolj skrbni.

Izvedite več o aplikacijah in prenesite aplikacijo iz trgovin AppStore in Google Play

2. Več pozitivne energije

Kot morda že veste, nega zahteva precej energije. Vendar obstajajo stvari, ki vam dajejo energijo. Tukaj imate na voljo nekaj zamisli, ki jih lahko poskusite zunaj:
  • Ko se vozite z avtobusom, poskušajte izstopiti eno postajo prej kot ponavadi in prehodite preostanek poti. 
  • Uporabite stopnice namesto dvigala.
  • Peljite se s kolesom namesto z avtomobilom.
  • Če imate malo več časa zase, se dobite s prijateljem za nekaj telovadbe. 

Ne pozabite: zdrav življenjski slog pomaga izboljšati splošni občutek udobja. Poleg tega boste imeli več energije za nego bližnjega.

3. Uglasitev vašega življenja

Glasba. Je odlična za izboljšanje razpoloženja. Če v avtomobilu ali na delovnem mestu poslušate glasbo, ki jo imate radi, boste bolj veseli in sproščeni. To je znanstveno dokazano. 

Ko pomagate bližnjemu, poskušajte poslušati glasbo, v kateri oba uživata. Tako se boste oba dobro počutila.

4. Delajte stvari, ki jih imate radi

Vsake toliko časa boste želeli le poležavati v postelji, brati revije ali iti v kino. S tem seveda ni nič narobe. Ko boste imeli nekaj prostega časa, si dovolite preprosto uživati v življenju in pustite vsakdanjo rutino za seboj. 

Zelo pomembno je, da imate življenje izven negovanja – to vam bo pomagalo postati boljši negovalec.

5. Sodelovanje

Ne poskušajte igrati junaka in prevzeti celotno tedensko skrb nase. Sodelujte z družinskimi člani ali prijatelji. Prosite jih, naj vam pomagajo. Naj prevzamejo nekaj odgovornosti in delajo družbo bližnjemu, da se lahko odpočijete. Lahko pa tudi opravijo nakupovanje namesto vas. Lahko pa se ob slabem dnevu preprosto pogovorite z njimi. 

Ko bodo vaši družinski člani videli, kako trdno delate kot negovalec, bodo bolj pripravljeni v prihodnje priskočiti na pomoč.

6. Ustrezna prehrana

Ko skrbite za nekoga, je pomembno, da ostanete zdravi. Na srečo ohranjanje zdravega življenjskega sloga ni nujno težko. Morda vas bo presenetilo, če izveste, da lahko ustrezna prehrana pomaga pri zmanjšanju stresa. 

Izogibajte se mastni hrani, na primer mesu in siru. Namesto tega jejte veliko sadja in zelenjave. 

Čeprav vas pijače s kofeinom, kot je kava, pravi čaj in kole, poživijo, hkrati tudi motijo vaš spanec. 

Čeprav vas sladka hrana na začetku poteši, se nekaj časa po zaužitju stanje poslabša, zato se počutite utrujeno.  

Če želite namige za hranljivo prehrano, se posvetujte s svojim zdravnikom. Ker je zdrav negovalec tudi močnejši negovalec.

Naročite brezplačne vzorce

Najdite prave izdelke za vaše potrebe.

Naročite zdaj

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.