Vsaka tretja ženska po 35. letu ima težave z uhajanjem urina
Kako vam lahko TENA pomaga?
Če želite izvedeti več o koristih individualne oskrbe in kako lahko s TENA izdelki olajšate življenje in delo oseb z inkontinenco, stopite v stik z nami.
Preskoči na glavno vsebino
*Required fields
Vsaka tretja ženska po 35. letu ima težave z uhajanjem urina
*Required fields
Z inkontinenco se sooča več kot 400 milijonov ljudi po vsem svetu
*Required fields
Vsak četrti moški po 40. letu ima težave z uhajanjem urina
Za zagotavljanje pomoči in podpore osebam z inkontinenco moramo izboljšati javno ozaveščenost in razumevanje teh težav. V ta namen smo zbrali nekaj uporabnih informacij o vzrokih in tipih urinske in fekalne inkontinence.
Poleg ozaveščanja o inkontinenci želimo predstaviti tudi učinkovite načine preprečevanja in obvladovanja različnih tipov inkontinence ter pokazati, kako lahko z različnimi strategijami ali spremembami življenjskih navad izboljšamo nadzor nad mehurjem.
Vsaka oseba z inkontinenco ima svoje potrebe in lastnosti. Pri ohranjanju neodvisnosti in preprečevanju inkontinence moramo za vsakega posameznika najti rešitve, ki ustrezajo njegovim potrebam in lastnostim. Tako k skrbi za kontinenco pristopamo pri blagovni znamki TENA. Naš cilj je pomagati osebam z inkontinenco pri ohranjanju dostojanstva ter pri ponovnem pridobivanju samozavesti in nadzora nad lastnim življenjem.
Na podlagi 60 let strokovnih izkušenj na področju inkontinence, združenih z najnovejšimi digitalnimi zdravstvenimi tehnologijami, ocenimo potrebe vsake osebe in ustvarimo individualni načrt oskrbe s pravilno straniščno rutino ter izdelki ustrezne vrste, velikosti in vpojnosti. Načrti oskrbe vključujejo tudi ustrezne higienske navade in izdelke za zdravo kožo.
Individualna oskrba ne koristi le osebam z inkontinenco. Tovrsten pristop koristi tudi negovalcem, saj pomeni manj preverjanja in menjavanja izdelkov, iztekanja in pranja perila, pa tudi manj sklanjanja in stresa. Individualna oskrba prinaša pozitivne spremembe tudi ustanovam, saj dokazano zmanjša iztekanje1 ter s tem porabo izdelkov, količino odpadkov, pogostnost pranja in porabo energije.
Pri skrbi za kontinenco, individualna oskrba koristi vsem.
Zmanjšajte iztekanje za 75%(2)
Zmanjšajte porabo izdelkov za 35%(2)
Zmanjšajte draženje kože za 47%(3)
Delo, povezano z inkontinenco, zmanjšajte za 44%(4)
Zmanjšajte količino odpadkov za 31%(5)
Povečajte zadovoljstvo pri delu za 70%(6)
Reference:
TENA je vodilna blagovna znamka na svetu* z več kot 60 leti izkušenj na področju nege pri inkontinenci. Ponujamo celovit program vpojnih izdelkov in rešitev za nego kože ter digitalne zdravstvene tehnologije, prilagojene potrebam posameznikov, njihovih družin in zdravstvenih delavcev.
Družba Essity z blagovno znamko TENA narekuje razvoj izdelkov in storitev, ki pomagajo ohraniti dostojanstvo in izboljšati kakovost življenja ljudi. Prizadevamo si za trajnostno skrb za kontinenco z boljšo nego in boljšimi izdelki.
*Vir: Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, izdaja leta 2024.
TENA je blagovna znamka družbe Essity – vodilne globalne družbe na področju higiene in zdravja. Naše izdelke, rešitve in storitve vsak dan uporablja milijarda ljudi po vsem svetu. Naš namen je odpraviti ovire na poti do dobrega počutja potrošnikov, bolnikov, negovalcev, strank in družbe. Izdelke v približno 150 državah prodajamo pod vodilnimi globalnimi blagovnimi znamkami, kot sta TENA in Tork, ter drugimi prepoznavnimi blagovnimi znamkami, kot so Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, ModiBodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic in Zewa. V letu 2024 je imela družba Essity neto prihodke od prodaje v višini pribl. 146 milijard SEK (13 milijard EUR) ter 36.000 zaposlenih. Družba Essity, ki ima sedež v Stockholmu na Švedskem, je na seznamu Nasdaq Stockholm. Več informacij na www.essity.com.