Življenjske zgodbe
Blagovna znamka TENA pri načrtovanju izdelkov in storitev za potrebe uporabnikov, uporablja dragocene življenjske zgodbe. Sodelujemo s posamezniki, negovalci in zdravstvenimi delavci za zagotovitev visokokakovostnih rešitev.
Blagovna znamka TENA pri načrtovanju izdelkov in storitev za potrebe uporabnikov, uporablja dragocene življenjske zgodbe. Sodelujemo s posamezniki, negovalci in zdravstvenimi delavci za zagotovitev visokokakovostnih rešitev.
Kaj drugi menijo o našem medsebojnem partnerstvu? To partnerstvo ne prinaša le izboljšav v delovnem okolju, ampak hkrati pomeni tudi znižanje stroškov in več časa za boljšo nego.
V domu starejših občanov (Calgary, Kanada) so se odločili, da bodo izbrali dobavitelja, ki ne dobavlja izdelkov TENA. Svojo odločitev so utemeljili zgolj z argumentom ugodnejše cene. Vendar so zaradi te spremembe nastali neželeni stroški, skupaj z neprijetnim vonjem po urinu. Ko so v domu starejših občanov uporabljali izdelke TENA, ni bilo čutiti neprijetnega vonja po urinu. Uprava doma je pozvala dobavitelja izdelkov TENA, da predstavi svoj pristop, ki je osredotočen na oskrbovance.
Iztekanje je težava
Osebje je porabilo veliko časa za menjavo izdelkov, večinoma zaradi iztekanja in neustreznega prileganja konkurenčnih izdelkov.
Zaradi prekomernega iztekanja je bilo treba pogosteje prati perilo
Nega kože ni bila tako učinkovita in uporabiti so morali veliko različnih negovalnih izdelkov
Izbira izdelkov in toaletni trening so prilagojeni posamezniku, ko je to mogoče
Dodatno usposabljanje osebja za najboljšo oskrbo. Termin večerne menjave je bil prestavljen z 19:00 ure na čas med 22:00 in 0:00, kar zahteva sodelovanje večernega in nočnega osebja.
Spremljanje iztekanja v dvotedenskem obdobju za vse tri izmene
Za razumevanje učinka na delovni proces smo izmerili in zabeležili pretečeni čas pri zamenjavi izdelkov.
Uvedba izdelkov TENA za nego in čiščenje kože (TENA Wash Cream in TENA Shampoo & Shower)
Uprava je imela ključno vlogo pri podpori zahtev osebja po spremembah
Z uvedbo najboljših praks za spodbujanje kontinence, osebno higieno in prilagojeno izbiro izdelkov so v socialno varstveni ustanovi dosegli:
Večja mera zadovoljstva med osebjem in oskrbovanci
Boljši odnosi z družinami
Znatno zmanjšano iztekanje
Izboljšave v skupnem proračunu za obvladovanje inkontinence
Manjša poraba časa, namenjenega delu v zvezi z inkontinenco, kar negovalcem daje več časa za boljšo oskrbo
Izboljšanje zdravja kože oskrbovancev z resnimi kožnimi obolenji
Manjša potreba po izdelkih za nego kože. V povprečju so iz sob oskrbovancev z njihovo odobritvijo lahko odstranili vsaj pet izdelkov za nego kože.
1Arhivski podatki Essity: Statistični podatki temeljijo na povprečnih odstotkih izmed 85-181 študij primerov TENA po vsem svetu, večinoma v Evropi, pa tudi v ZDA, Kanadi in na Kitajskem. Rezultati se spreminjajo glede na države in domove starejših občanov, saj so odvisni od okoliščin v posameznih domovih starejših občanov pred uvedbo TS. 2011-13.
2Arhivski podatki Essity: Povprečni odstotek na osnovi 181 študij primerov TENA po vsem svetu, večinoma v Evropi, pa tudi v ZDA, Kanadi in na Kitajskem. Rezultati se spreminjajo glede na države in domove starejših občanov, saj so odvisni od okoliščin v posameznih domovih starejših občanov pred uvedbo TS. 2011-13. Stroški z upravljanjem inkontinence, izmerjeni v rešitvah TENA, so: poraba izdelkov, nega kože, pranje perila in stroški odlaganja odpadkov.
TENA ima več kot 50 let izkušenj in je vodilna svetovna družba na područjuskrbi za kontinenco in osebne higiene, ki ponuja izdelke in storitve za posameznike in zdravstvene institucije po 90 državah.
Predani smo razvoju izdelkov in storitev, ki zmanjšujejo vpliv inkontinence na vsakdanje življenje.
TENA ponuja izdelke in storitve za širok krog ljudi. Vedno lahko obiščete tudi druga spletna mesta družbe TENA.