Vaša predvidena lokacija: <country>

Pojdite na spletno mesto TENA vašega tržišča za lokalne informacije.

Naša zgodba o odgovornosti

Od vsega začetka je cilj blagovne znamke TENA zaščita ljudi. Skozi leta se je ozaveščenost o podnebni krizi okrepila, mi pa temu sledimo. Korak za korakom, se učimo in postajamo vse boljši. Z inovacijami ustvarjamo nove načine zaščite – ne le za ljudi, ob tem ščitimo tudi planet. 
 
V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj ključnih korakov na tej poti.
Pet mlinov na veter na pobočju s soncem obsijanega zelenega hriba, v ozadju vidimo oblake in gore.

2020

TENA preklaplja na obnovljivo elektriko v vseh svojih evropskih tovarnah

Danes je samo majhen delež globalne porabe energije obnovljiv. Vendar raste in mi v veliki meri pomagamo pri tem. Saj z letom 2020 TENA prehaja v 100 % obnovljivo elektriko v vseh tovarnah širom po Evropi, korak ki bo občutno zmanjšal ogljični odtis naših izdelkov.

TENA izdelki potujejo po tekočem traku v proizvodnem objektu.

2019

Nov cilj, ki predstavlja izziv je trajnostno pakiranje,

Želimo da bo naša embalaža iz 100 % reciklabilnih materialov, s pomočjo 85 % obnovljivih in recikliranih materialov. Ta cilj bomo hitro dosegli. Ob koncu leta 2019 je bila kombinirana količina obnovljivih in recikliranih materialov po vseh znamkah Essity 68 %.

Znanstveno osnovani cilji

2018

Zavezanost k čistejšemu okolju: ambiciozni cilji za zmanjšanje vpliva na okolje

Leta 2018 so bili naši novi cilji za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov za 25 % pri proizvodnji energije in elektrike ter 18 % za ključne surovine, transport ter odpadke odobreni od Science Based Targets iniaciative. To pomeni, da je naša okoljska zaveza podpira Pariški sporazum. 

Trije otroci na plaži pišejo sporočilo ter odtisnejo roke v srce, ki so ga narisali v pesek.

2018

Zavezanost naši trajnostni aktivacijski platformi

Kot odsev, kako globoko je trajnost povezana z našim poslom, gradimo prihodnost na treh platformah: Dobro počutje gre za skrb in pogum ter konkretno ukrepanje glede socialnih težav, ki se jih drugi bojijo osvojiti; Več iz manj pomeni ustvarjanje večje vrednosti z manjšo uporabo virov ter Krožnost je inoviranje izdelkov, izdelanih iz obnovljivih virov ali recikliranih materialov ter raziskovanje rešitev za ponovno uporabo ter reciklažo.

Sončni žarki svetijo skozi visoke macesne in pri tem ustvarjajo sončne lise na tleh temnega gozda. Logo EPG prekriva sliko.

2017

Povsem nova raven sledljivosti izdelkov TENA

Okoljska proizvodna deklaracija je neodvisna verifikacija, ki prikazuje okoljske informacije o izdelku na osnovi njegovega celotnega življenjskega cikla. Z uporabo tega standarda, TENA pridobi popolno bazo regulativ o okoljski učinkovitosti naših izdelkov. 

Šest barvnih panelov v mreži, vsaka vsebuje ikono in besedilo v beli ter seznam ciljev trajnostnega razvoja ZN 3, 5, 6, 12, 13 in 15.

2016

Pogumni načrti za globalno delovanje: zavezanost k ciljem trajnostnega razvoja ZN

Cilji trajnostnega razvoja ZN načrtujejo reševanje najbolj kritičnih globalnih izzivov do leta 2030. Izbrali smo najpomembnejše cilje za naš posel, ker imamo veliko znanja in lahko prispevamo. Prizadevanje k izpolnitvi teh ciljev bo izboljšalo svet.

Dve smejoči ženski v proizvodnem obratu TENA proučujeta izdelek.

2016

Zmanjšanje proizvodnih odpadkov - novi ambiciozno zastavljeni cilji

Na naši poti do končnega cilja „nič odpadkov pri proizvodnji“, smo si zastavili konkreten cilj: do leta 2030 bodo vsi proizvodni obrati Essity predelali odpadke, ki jih ustvarijo v uporabne materiale ali energijo. 

Mreža senzorjev locirana na vpojnem področju izdelka je usmerjena navzgor do majhne škatlice z nazivom TENA.

2013

Uvajanje TENA Identifi™ – več znanja, boljši rezultati, nižji ogljični odtis

Za profesionalne negovalce je poznavanje individualnih potreb ključnega pomena. TENA Identifi je nova tehnologija, ki spremlja uhajanje urina oskrbovancev, kar negovalcem omogoča, da ukrepajo na osnovi poglobljenega poznavanja dinamike uhajanja in količine urina. Poleg 62 % manjšega iztekanja1 , je tudi 4 % manj menjav izdelkov za oskrbo pri inkontinenci 1, ter 56 kg manj odpadkov na oskrbovanca letno2.
 
 
 
1) Rezultati 210 uporabnikov pred in po izvajanju spremljanja, opravljenih s TENA Identifi™ na Danskem. Poročila o spremljanju so bila narejena v obdobju od junija 2013 do junija 2015.
2) Rezultati temeljijo na delu z 207 uporabniki v 25 občinah na Švedskem; marca 2017 

Sedem parov nog tvori krog v visoki zeleni travi.

2011

Naši novi cilji za inovacije: Ljudje in narava

Zdaj bo najmanj 33 % inovacij prineslo socialne in/ali okoljske izboljšave. Izboljšali bomo učinkovitost virov ter zmanjšali naš okoljski vpliv s proučitvijo celotnega življenjskega cikla za nove inovacije. 

Negovalec v domu upokojencev pomaga starejši ženski s hoduljo.

2011

Uvajanje TENA Solution: partnerstvo za večjo kakovost oskrbe in nižji ogljični odtis

TENA Solution je strukturiran način za izboljšanje dobrega počutja uporabnikov, v partnerstvu z domovi starejših občanov, ki bolje vpliva na okolje. V povprečju domovi, ki uvajajo TENA Solution ugotavljajo, da se čas, porabljen za oskrbo pri inkontinenci zmanjša za 44 %* ter odpadki zmanjšajo za 31 %.
 
 
 
* Vse statistike temeljijo na povprečnih odstotkih iz približno 85-181 študij primerov TENA Solution po vsem svetu, večinoma v Evropi, vendar tudi v ZDA, Kanadi in na Kitajskem. Rezultati se spreminjajo glede na države in domove starejših občanov. 2011-13. 

Stopinje na plaži izginjajo v daljavi.

2008

Nov, višji cilj: zmanjšanje ogljičnega odtisa izdelkov TENA za 50 %

Posodobitev: od določitve tega cilja smo uspeli zmanjšati ogljični odtis naših vložkov, predlog in hlačk za 11 - 33 % in smo na dobri poti da dosežemo ali presežemo cilj 50 % do leta 2030.

Ilustracije promocijskega izdelka iz 80-ih, ki prikazujejo izdelke za inkontinenco Tenaform in Tenette.

1983

Registrirana blagovna znamka TENA – novo poglavje v vznemirljivi zgodbi

Znamka TENA je bila registrirana leta 1983 in, se je skupaj z ostalimi našimi izdelki postopoma razvijala skozi čas. Leta smo poslušali, inovirali in utirali pot novim izdelkom. Od skromnih začetkov smo se razvili v vodilno svetovno znamko za inkontinenco, ki ji zaupajo milijoni ljudi po vsem svetu.

Dva raziskovalca v belih haljah se posvetujeta v laboratoriju.

70-ta

Varnost izdelka - z nami od vsega začetka

Blagovni znamki TENA je varnost izdelka izredno pomembna že vse od njenih začetkov. Vsi izdelki TENA prestanejo temeljite varnostne postopke in so varni za uporabo, če jih uporabljamo za njihov namen. Vsebujejo običajne materiale, ki se nahajajo v širokem naboru vpojnih higienskih izdelkov in jih že vrsto let uporabljajo milijoni uporabnikov po vsem svetu.

Tiskovina iz 60-ih kaže model, ki nosi plenice za enkratno uporabo.

60-ta

Začnite na začetku: razbijajte tabuje, izboljšajte kakovost življenja

Naši začetki segajo nazaj v zgodnja 60-ta, ko smo (kot švedsko podjetje, takrat imenovano Mölnlycke) razvili prve plenice za enkratno uporabo in hlačke za osebe z inkontinenco. Bili smo prvi, ki smo odkrito oglaševali izdelke za inkontinenco in tako dvigovali zavedanje in sprejemanje tega pogostega pojava.